کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 740125568 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/30 | اعضاء: 316755 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی رسمی از گوشی جان‌سخت گلکسی Xcover 3

گوشی های سری XCover سامسونگ هیچ گاه مشخصات سخت افزاری قابل توجهی نداشته اند و همیشه جزء گوشی های میان رده بازار بوده اند.


Rugged Samsung Galaxy Xcover 3 goes official

گوشی‌های سری XCover سامسونگ اگرچه که جزء گوشی‌های سطح پایین قرار می‌گیرند اما دارای سه مشخصه ضدآب، ضدضربه و ضد غبار بودن می‌باشند که حتی پرچم‌داران این شرکت نیز از این قابلیت‌ها برخوردار نیستند. در همین راستا کمپانی کره‌ای سامسونگ امروز از نسل سوم این خانواده با نام گلکسی Xcover 3 و مشخصات میانه‌ای همچون صفحه‌نمایشی ۴.۵ اینچی با به کار گیری فناوری WVGA در کنار پردازنده‌ ناشناخته چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز رونمایی کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به ۱.۵ گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی با وضوح ۵ مگا پیکسلی و دوربین دوم ۲ مگا پیکسلی اشاره کرد، همچنین انرژی این قطعات را قرار است یک باتری با ظرفیت  ۲,۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید. عضو جدید سری Xcover دارای قطب‌نما و موقعیت‌یاب جهانی بوده و از نسل چهارم شبکه مخابراتی پشتیبانی خواهد کرد.

Rugged Samsung Galaxy Xcover 3 goes official2

گلکسی Xcover 3 همچون گلکسی اس ۵ اکتیو دارای گواهینامه‌های MIL-STD 810G و IP67 بوده که بر اساس آن می‌تواند در برابر گرد و غبار، رطوبت، بارش باران، لرزش ، تابش نور مستقیم خورشیدی، ضربات احتمالی و شوک حرارتی مقاومت کند؛ این محصول همچنین در عمق ۱ متری آب‌های شیرین می‌تواند به مدت نیم ساعت دوام آورد و برایش مشکلی پیش نیاید.

در کنار قاب دستگاه کلید مخصوصی برای گرفتن عکس تعبیه گردیده که با دو بار فشار دادن آن می‌توان دوربین را فعال کرد. به گفته سامسونگ، گلکسی Xcover 3 از اندروید ۴.۴ کیت کت بهره می‌برد، اما به زودی قادر خواهد بود به اندروید آب‌نبات‌چوبی به‌روز شود. اطلاعات بیشتری از این دستگاه قرار است هفته آینده در روند برگزاری نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر cebit 2015 اعلام گردد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25586 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/21 تعداد مشاهده: 1511
سافت گذر